۱۳۸۸ آذر ۲, دوشنبه

ایهالناس من به این سازگارا مشکوکم. مواظب باشید دوباره فریب نخورید. او هنوز به سوالات من پاسخ نداده

- نظر شما و سایر کسانی که خود را رهبر جنبش سبز می دانند در مورد پیشنهاد کنار گذاشتن حجاب اجباری از ۵ آذر تا ۱۶ آذر هر روز ساعت ۵ به مدت ۱۵ دقیقه در همه خیابانهای فرعی و کوچه ها که در بالاترین مطرح شده و اتفاقا رای مثبت نیز آورده است چیست؟ ۲- چرا سعی می کنید جنبش را محدود به دانشگاه ها کنید و اتفاقا به گونه ای زیرکانه می خواهید به همه بقوبلانید که در تعداد زیادی دانشگاه در روز ۱۶ آذر مراسم برپاست؟ ۲- شما گفته اید که ما منتظر اعلام مسیر راهپیمایی ها توسط نظام هستیم. آیا به عنوان یک فرد که سالها در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی!! بوده ای نمی دانی که در روز ۱۶ آذر نظام هیچگونه راهپیمایی ندارد؟ ۴- چرا مردم را به نقاط محدود دعوت می کنید که سرکوبگران بتوانند نیروهای خود را آنجا متمرکز کنند و به ضرب و شتم هموطنان بپردازند؟ چرا نمی گویید در همه محله ها تجمعات برپا شود؟ ۵- چرا زمان تجمعات را در پس از پایان ساعات کاری روز اعلام نمی کنی؟ ۶- چرا از پیشنهادهایی را که به شما داده می شود به عنوان سوال نام می برید؟ به طور مثال خود من به شما یک پیشنهاد دادم روز بعد در سخنرانی روزانه گفتید که سوال شده آیا این کار را انجام بدهیم یا خیر. آیا این نوعی عوام فریبی نیست که به بینندگان بباورانید که من متخصص هستم به گونه ای که از سوالاتشان را از من می پرسند؟ ۷- من مصاحبه شما را با بی بی سی دیدم. هیچگونه پشیمانی در چهره شما از همکاری با خمینی جلاد آدم کش دروغگو ندیدم. آیا از همکاری با خمینی ابراز ندامت و پشیمانی می کنید یا به این همکاری افتخار می کنید؟ اینها سوالاتی است که نه تنها برای من برای بسیاری از اعضای جنبش مطرح است. پاسخ این سوالات را بده و لینک پاسخ را هم برای وبلاگ ایران آزاد (www.iraneazad5.blogspot.com) ارسال کن

۱ نظر:

  1. vaghean keh tahlilat ahmaghanast,sai kon nazaratet ra vaseh khodet negah dari,cherA keh bedarde kesi digeh nemikhoreh che resed be darde jameh va melat.engar keh dir omadi va zood ham mikhai beri.

    پاسخحذف